Продукти
FLaytout Menu

Често задавани въпроси

Имате въпроси? Ние имаме отговори. Това е Вашият ресурс на едно място – за всички често задавани въпроси, свързани с Herbalife.

Our Company
Leaf background

​​Herbalife вреден ли е за мен?​

Не, продуктите ни не са вредни за Вас. Всъщност продуктите на Herbalife се използват от милиони хора по целия свят. През 2020 г. ежедневно са се консумирали 5,3 милиона Формула 1 шейкове заместители на хранене на Herbalife. Нашите продукти са формулирани със съставки от естествени източници като соя, грах, ленено семе, овес и алое вера. И са богати на различни микроелементи, например: магнезий, витамин D, С и Е.

Ние създаваме нашите продукти, вкл. и Формула 1 заместител на хранене, за да осигурим на тялото Ви правилния баланс от основни хранителни вещества. Нашите продукти са най-ефективни, когато са част от балансиран и разнообразен хранителен режим като част от здравословен и активен начин на живот. Съставките, които използваме, са естествени и са подходящо комбинирани, за да отговарят на нашата философия за балансирано хранене. Ако не сте сигурен откъде да започнете, нашите независими Членове са тук, за да Ви помогнат да изберете продуктите, подходящи за Вашите нужди.

В над 90 пазара, където работим, ние се придържаме към най-строгите стандарти за качество в хранителната индустрия. Нашите системи за контрол на качеството се наблюдават, за да гарантираме, че спазваме всички държавни закони и разпоредби. Ангажиментът на Herbalife към безопасността на потребителите започва с идеята за продукта и се поддържа стриктно през целия жизнен цикъл на всеки продукт.

Нашият екип експерти спазва най-високите стандарти за научната разработка и безопасността на продуктите. Всички процеси се подчиняват на Указанията за оценка на безопасността на продуктите на Herbalife за вътрешно хранене – разпоредби за научна разработка и безопасност на продуктите.  

Този подробен документ предлага процес за оценка на безопасността на всички съставки в продуктите на Herbalife. Документът непрекъснато се преразглежда и актуализира в съответствие с научните постижения и разпоредбите, свързани с оценката на безопасността на храните и хранителните добавки, например:

  • Ръководство на Европейския орган за безопасност на храните (EFSA) за подаване на оценка/-и на хранителни добавки.

  • Съвети (Препоръки) на ESCO по EFSA документа с насоки за оценка на безопасността на растителните продукти и растителните препарати, предназначени за употреба като хранителни добавки, въз основа на реални проучвания.

  • Ръководство на EFSA за оценка на безопасността на растителни продукти и растителни препарати, предназначени за употреба като съставки в хранителни добавки.

  • Чернова на ръководство на EFSA относно изготвянето и подаването на заявление за разрешаване на нова храна.

  • Окончателното правило на Федералната агенция по лекарствата на САЩ относно веществата, общопризнати за безопасни.

Herbalife инвестира повече от 300 милиона щатски долара в производствени програми и такива за качество – с цел да гарантираме, че предлагаме на нашите потребители най-добрите продукти в световен мащаб. Нашите системи за контрол на качеството са несравними в тази промишленост и ние непрекъснато тестваме нашите продукти от всяка съставка до крайния продукт. Преминаването им през подробен протокол за проверка гарантира, че те отговарят на стандартите за качество.

Как Herbalife тества своите продукти?

Herbalife тества всички продукти, както в свои лаборатории на терен, така и чрез сертифициращи органи трети страни, за да препотвърди съответствието с регулаторните указания. Ние тестваме, тестваме отново и след това тестваме отново.

Разполагаме с центрове за научно-изследователска и развойна дейност (R&D) във всеки от нашите големи региони на работа: Северна Америка, Южна Америка, Европа, Китай, Азиатско-Тихоокеански регион и Индия. Нашите колеги по целия свят и екипът ни от учени си сътрудничат, за да разпознаем и управляваме приоритетите за нови продукти.

Като ръководител на нашия световен отдел за научно-изследователска и развойна дейност имам предизвикателна и вълнуваща работа: моят екип и аз работим, за да гарантираме приемственост и растеж на бизнеса чрез научни изследвания, както и да разработваме и усъвършенстваме нашите висококачествени продукти“, споделя Майкъл Яцила, старши вицепрезидент, ръководител на отдел „Научно-изследователска и развойна дейност“.

  • Всички наши лаборатории за контрол на качеството отговарят на добрите лабораторни практики (GLP) и протоколите за акредитация по ISO 17025.

  • Нашите съоръжения са сертифицирани съгласно добрите производствени практики на NSF International. Горди сме, че прилагаме добри производствени практики и в сектора с продукти за спортисти.

  • Нашите най-съвременни производствени съоръжения разполагат с лаборатории, които отговарят на настоящите добри производствени практики (GMP).

Какъв е ангажиментът на Herbalife към своите клиенти/потребители?

Herbalife се застъпва за създаването на открит диалог между клиентите и тези, които им предоставят грижа за благосъстоянието. Това е ключов компонент с цел гарантиране на безопасността на потрherbебителите. Защитата на потребителите на световно ниво спомага за улесняване на тези разговори, като предоставя на нашите служители в отдел „Здраве и безопасност“ да се консултират с всеки доставчик на здравни услуги.

Нашата водеща в промишлеността програма за безопасност включва усъвършенствани технологии и изчерпателни методи за аналитично наблюдение, които ни помагат да превърнем обратната връзка на потребителите в знание. По този начин потребителите могат да се чувстват уверени, като знаят, че всичко, което правим, е да създаваме информирани преживявания при консумиране на продукти, предоставяме образователни инструменти и материали за безопасност на храненето, както и стабилни протоколи за смекчаване на риска и, разбира се, можем да поддържаме добро управление на продуктите, като спазваме всички разпоредби за безопасност на потребителите в световен мащаб”, съобщава Кристи Апелханс - MSRA, NMD, вицепрезидент, ръководител на отдел „Безопасност на потребителите на световно ниво“.

Екипът на отдел „Безопасност на потребителите на световно ниво“ към Herbalife с удоволствие ще отговори на всички въпроси, свързани с продуктите, които може да имат доставчиците на здравни услуги, вкл. дали дадени продукти са подходящи за употреба от клиенти с определени хранителни ограничения или други индивидуални медицински съображения. Доставчиците на здравни услуги могат да се свържат директно с компанията на имейл: gcs@herbalife.com.